The individual you.

Nu tänkte jag göra ett stort inlägg om vad som är värt att ha på sig i höst, men var lugn jag ska mest ha bilder och inte så mycket text.

Det största som är inne just nu är att vara sig själv - The individual you. Så tänk på att vara dig själv och ta på dig det du tycker du passar i men ta det lugnt med att blanda allt för mycket mönster. Ibland är det bra att vara färgstark men det kan även vara fint att tona ner det lite och bara ha en färgglad accesoar.




Många tycker kanske det är lite barnsligt med stjärnor men det gör inte Dolce & Gabbana denna höst. Det är stjärnor på tröjor, väskor och smycken.





Denna tröja är dock inte från D&G men den var en snygging. (förlåtförsuddigbild)


Invävd glitter tråd kan ju aldrig sitta fel. Reflection = mycket bra. Du kan hitta glitter i varje affär i höst, jag har hittat några fina oversize-tröjor på Zara som är riktigt glittriga. Våga vara glittrig! (Men inte för överdrivet, tack)





Även prickigt kommer tillbaka, i våras var det mycket randigt men titta på detta:



Vad jag har sett och läst är det alls inte lika mycket maxi-klänningar i höst men långkjolarna tar absolut mer plats.
Jag vill hitta den perfekt svarta långkjolen men den har inte visat sig ännu...



När jag var liten gillade jag alltid alla affärskvinnor som gick runt i snäva pennkjolar och nu kommer dessa tajta kjolar tillbaka.



Skor! Eller skor och skor mer boots med hög klack. Höga stövlar är inte heller fel men jag tror jag väntar lite innan jag tar på mig sånna här:



Denna bild är verkligen dålig men man ser några skor i bakgrunden. (älskar också pussmuns väskan)


Det är många som inte tror detta men hårnätet is back! Inget jag gillar helt kanske men det blir riktigt snygga och strikta knutar med det. Men är det inte lite tantigt?
Jaja, låg hästsvans kan också vara väldigt snyggt och pricket över i:t är när man döljer snodden.



Det är även mycket 70-tal och Pradas väskor är snyggiska.


Många tror ju att päls är väldigt inne men nee. Det kanske kommer till vintern, men än så länge kan man ju vänta med att ta på sig de döda djurens hår.

Jag hoppas att du har fått ut något av detta.

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0