I can´t se you clear through all these tears.

Hola!
Rubriken har inget med detta inlägg att göra, kom inte på ngn bra rubrik alls så jag bara hitta på ngt och när jag tittar ut och ser allt regn fick det bli så, det var väll inte luddigt va? haha ;)

Just nu sitter jag och borstar mammas hår, haha lika tråkigt som det låter.
Förut idag var jag mamma och min lilla syster hedvig och plockade majs, rödbetor, kål m.m i säve. Det var ganska kul men jag kände mig väldigt bonnig och inte lika kul när det blåser halv storm.

Imorgon ska jag in till stan för att ta massa bilder på Göteborg till mitt spanska arbete, det ska bli väldigt kul. jag kanske laddar upp lite bilder imon.

Detta inlägg känner jag att det var väldigt intressant! Hehe :P

Bild från några dagar sedan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0