Alla vill till himlen men få vill väll dö!

Tjo!
Nu sitter jag i skolan tidigare än alla andra nior för att våran spanskaklass börjar mycket tidigare såklart!
Ska göra lite redigeringar i spanska turistbroschyren, allt har redan gått fel med den så nu kan det bara bli bättre! Liksom vem vill inte har en broschyr som man måste vända uppochner ibland för att kunna läsa? ;)

Efter jag bakade igår ladda jag in bilderna från min konfirmation på min dator. Ska se om jag orkar lägga ut några på facebook! Kanske inte alla 609 bilder?

När jag kommer hem idag ska jag se till att jag har med mig allt till Åh sen är det väll bara att släpa med sig den stor väskan till bussen......

Kommer förmodligen inte blogg i helgen för att jag ska träffa dessa underbara människor och massa mer!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0