gästbloggar lite dåh

Tjena Tjena!

Lovisa här som gästbloggar lite, det är jag som har hjälpt malva att få upp hennes header! Bra va? Ja.
Och ni kan vara lugna för jag ska pusha malva hårt för att blogga mycket och ofta!

Jag tänkte jag kunde berätta lite om Malva, hon får kanske berätta mer sen om hon känner för det men jag kör lite nu.

Malva
är en glad och sprallig tjej, hon har känsla för både mode och inredning som ni säkert kommer märka. Hon har blivit en riktig liten fashionista! Hon bor i Göteborg väldigt nära mig, och på fritiden så är hon med kompisar, tränar och ja hon får berätta mer om det själv sen!
MEn nu orkar jag inte skriva mer, så hon får fortsätta själv haha.

Jag tycker även ni kolla in min blogg dåh, --> http://truestorys.tumblr.com/

puss puss från miig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0