Därför att valarna igenkänner dig!

Jag skrev ett långt och tjusigt inlägg sen skulle jag försöka få med en bild och klicka bort inlägget och nu är det spårlöstförsvunnet.... :O Aja, ska dra till kyrkan vilken minut som helst. Där ska jag på ledarmöte, jag är stor nu för att jag är en ledare för konfirmander haha :P Hade ett lååångt biologiprov idag som var svårt och gick shit men jag ser till det positiva, det är över nu! Imoorgon ljuva imorgon är det ju studiedag, då drar jag en sväng till stan tror jag allt. Sen kanske jag borde plugga också, hmm... Tänkte nu lägga upp en bild men eftersom det inte funkar så får ni inte det, mohahah :D Ska snart klura ihop några intressantare inlägg men tillsvidare får ni roa er med dessa lite menigslösa saker. puss och hej leverpastej! (Det är äkligt och gjort på lever!!!) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0