14 september 2011

Heej!
Nu har jag kommit hem från friskis och från stan! Det blev en heeel dag på stan och nu har jag massa bilder till spanskan haha :P jag hittade en jätte fin kjol men orkade inte köpa den! hihi Men jag köpte en jätte gullig tröja på H&M. ;) Tittar just nu på bonde söker fru, dom är för goa! Efter bonnarna kommer Hawaii sakidak dom är as balla.

Imon ska jag baka kakor, packa, ta bort nagellack och göra lite läxor, för dom kommer defenitivt inte bli gjorda till helgen! haha jag känner att alla blir träffade av mina härliga intressepilar! :D


Lollo och jag vid en fin gubbstaty! Ser ni jag håller honom i handen! Han såg lite ensam ut....
(Lovisa har inte lärt mig hur man vrider på bilden ännu, eller jo hon försökte men fattade inte så mycket :) )

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0