11 september 2011

Jag vet ju att jag sa att jag inte skulle börja blogga förens jag har gjort om mitt rum men det var bara så konstigt! Så nu bloggar jag när jag känner för det, oftast på helger. Jaja denna lediga söndagen har jag varit och dansat modernt och ja det var det. Jag har inte gjort så mycket kul idag. Skulle till kyrkan nu ikväll men det blev inte så. Jo jag har faktiskt städat lite... Så här ser mitt nattduksbord ut just nu
Några av smyckerna som jag använder mest....

Och bara för att jag vill göra om mitt rum har jag Ikea katalogen där! haha ;)

Nu ska jag snart äta för jag är sheeta hungrig! Väldigt intressant inlägg för alla som orkar läsa.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0