Du är söt som sockervadd och varje gång jag ser dig ler jag inombords.

Tjoo alla söta ungar!

Vardagseftermiddagar är så intressanta tycker jag, plugg plugg och ännu mer plugg, och ändå går ingenting in i skallen. Just nu letar jag efter en prao-plats och det går väll sådär eftersom det var någon som uppfann facebook. Hmmm....

När jag vaknade i morse ville jag baara stanna i sängen eftersom allt var kolsvart och allmänt grått. Men eftersom att jag är en sån duktig flicka gick jag i snigelfart till skolan och klarade av dagen genom att sova igenom de flesta lektioner. Hur tror lärarna att vi ska klara ett prov bra på en måndag liksom? Kan man inte innföra lov varannan vecka? Eller allifall en till ledig dag i veckan?

Jag har massa saker som borde göras: göra om mitt rum, meila massa folk, städa rum, plugga, laga mat och massor av mer. Jag hoppas att ni står ut av mitt inressanta liv...


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0