Det är inte många som ser, men det gör jag.

Har precis druckit upp min kopp kaffe latte med massa socker i. Och nu börjar jag då huvudvärk! haha ;)
Försökte också hitta en bra praoplats förut men det gick väll inget vidare. Jag vill ju inte börja klockan 8 och sluta klockan 6 det kändes lite överdrivet.

Klockan 9 är det House för er som har missat det.
Just nu är mitt internet supermegaduper segt och jag vet inte vad jag ska göra.  Ska klura ut detta inom snarast.

Jag har försökt att fixa till bloggen men det går sådär eftersom att inget funkar. Ska även göra en nya header om jag har tid och lust och så ska jag komma på ngt intressantare att skriva om men det kommer. Jag har ganska mycket iskolan just nu och till helgen ska jag till Donsö på läger med massa ledare i kyrkan. Det kommer nog bli bra eftersom jag har med mig min dator och massa filmer :P Det blir nog bra utan dem också men ändå liksom.

Tänkte lägga ut en bild men det funkar inte nu så det får bli en annan dag.

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0